نوشته شده توسط : hiwebex

مدیریت تجربه مشتری در طراحی سایت فروشگاهی بسیار موضوع مهمی می باشد. مدیریت مشتری در بسیاری از موقع از جذب مشتری جدید موضوع مهمتری می باشد. درواقع می توان مدیریت تجربه مشتری در طراحی سایت فروشگاهی را به عنوان یک اصل مهم که باید در هر فروشگاه اینترنتی مدنظر گرفته شود یاد کرد. در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه در مورد مدیریت تجربه مشتری در طراحی سایت فروشگاهی توضیح دهیم.

 

اصل مدیریت تجربه مشتری در طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

به صورت خلاصه، به تمامی برداشت های خودآگاه و ناخودآگاه مشتری از ارتباط و تعامل با برند شما در طی چرخه عمر مشتری، تجربه مشتری می گویند. در همین راستا به طراحی تعاملات مشتری و واکنش به آن جهت دستیابی به انتظارات مشتری، و همچنین تلاش برای افزایش رضایت، وفاداری و حمایت مشتری را مدیریت تجربه مشتری در طراحی سایت فروشگاهی می گویند.

اصل مدیریت تجربه مشتری در طراحی سایت فروشگاهی از سرویس دهی به مشتریان آنلاین و حتی دانستن مرجع رفع نیازهای مشتری شما بسیار فراتر و مهم تر می باشد. درواقع مدیریت تجربه مشتری در طراحی سایت فروشگاهی درباره ی شناخت کامل و مشتریان است به طوری که بتوان تجاربی شخصی سازی شده برای جلب نظر آنها ایجاد کرد. این کار نه تنها باعث افزایش وفاداری مشتریان می شود بلکه باعث تبلیغ شما به روش دهان به دهان توسط آنها نیز می شود.

به دست آوردن این حجم از اطلاعات درباره ی مشتری کار چندان ساده ای که در مدت کوتاهی صورت بگیرد نیست. بلکه بینشی است که از جمع آوری اطلاعات درباره ی تمامی نقاط تماس مشتری و کانال های برند شما به دست می آید. مدیریت تجربه مشتری در طراحی سایت فروشگاهی درباره ی جمع آوری اطلاعات وسیع درباره ی مشتری از طریق کانال های آنلاین و استخراج بینشی صحیح از میان حجم بالای داده ها، با دقت و سرعت بالا می باشد.

متن قبل: اصل مدیریت مشتری در طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: